Job 36 van 76


Report this listing

Solliciteren



Klantendienstmedewerker


Functie

Voor een bedrijf in volle transitie zoeken wij een klantendienstmedewerker.  Kan jij een luisterend oor bieden , weet je met scherpe vragen de noden van de klant te achterhalen en heb je een hoog EQ?  Dan kan jij het verschil maken!

Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit:

  • Klanten telefonisch verder helpen met vragen en/of problemen die betrekking hebben op het productgamma , de voorraden, leveringstermijnen, promoties en kortingen , de webshop, de input van bestellingen, spoed-termijn-en backorders
  • De klanten informeren over de verhuur/verkoop van medisch-technische hulpmiddelen
  • De flow van afspraken en reservaties te behartigen
  • Hierbij een commerciële reflex te hebben opdat je upselling en cross selling kan realiseren. Je slaagt erin de initiële vraag te overstijgen wat resulteert in extra verkoop;
  • In geval van klachten/problemen zorg jij voor een correcte en spoedige oplossing
  • De bijbehorende administratie efficiënt en nauwkeurig opvolgen en de administratieve collega’s hierin te ondersteunen

Jouw profiel

  • Je bent van nature commercieel ingesteld zodat je kwalitatief aan upselling en cross selling doet
  • J e krijgt energie van een rinkelende telefoon en een mailbox die voortdurend beweegt
  • Als enthousiaste klantendienstmedewerker help jij graag mensen verder en krijg je energie uit het helpen van klanten
  • je hebt de motivatie om de kennis van medische hulpmiddelen en het ruime productgamma  te verwerven
  • je bent communicatief , discreet , diplomatisch, zelfstandig en klantgericht
  • je kan goed werken in teamverband
  • je bent een sterke multitasker die creatief denkt in oplossingen en ook zo communiceert;
  • je werkt vlot met MS Office
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)

Aanbod

  • een gevarieerde functie die je de mogelijkheid biedt om je in snel tempo te ontwikkelen en je honger naar kennis te stillen
  • Je komt terecht in een team waar we waarde hechten aan jouw welzijn en verdere groei
  • een evenwichtig loonpakket inclusief verschillende extralegale voordelen
  • stabiliteit en een goede work-lifebalans
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekring
  • ADV dagen
  • een contract van onbepaalde duur uitgaande van een voltijdse tewerkstelling

VG 2038/U – W.DISP 938 VG 2089/U – W.DISP 1067 VG 2214/U – W.DISP 1322

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht