Voor een bedrijf in volle transitie zoeken wij een klantendienstmedewerker. Kan jij een
luisterend oor bieden
, weet je met scherpe vragen de noden van de klant te achterhalen en heb je een hoog EQ? Dan kan jij het verschil maken!
Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit:
Klanten telefonisch verder
helpen met vragen en/of problemen die betrekking hebben op het
productgamma
, de voorraden, leveringstermijnen,
promoties en kortingen
, de webshop, de input van bestellingen, spoed-termijn-en backorders
De
klanten informeren over de verhuur/verkoop van medisch-technische hulpmiddelen
De flow van afspraken en reservaties te behartigen
Hierbij een commerciële reflex te hebben opdat je upselling en cross selling kan realiseren. Je slaagt erin de initiële vraag te overstijgen wat resulteert in extra verkoop;
In geval van klachten/problemen zorg jij voor een correcte en spoedige oplossing
De bijbehorende administratie efficiënt en nauwkeurig opvolgen en de administratieve collega’s hierin te ondersteunen
Jouw profiel
Je bent van nature
commercieel ingesteld
zodat je kwalitatief aan upselling en cross selling doet
J
e krijgt energie van een rinkelende telefoon en een mailbox die voortdurend beweegt
Als enthousiaste klantendienstmedewerker help jij graag mensen verder en krijg je energie uit het helpen van klanten
je hebt de
motivatie
om de kennis van medische hulpmiddelen en het ruime productgamma te verwerven
je bent
communicatief
,
discreet
,
diplomatisch, zelfstandig en klantgericht
je kan goed werken in teamverband
je bent een
sterke multitasker
die creatief denkt in oplossingen en ook zo communiceert;